menu icon
 

Du forlader nu den danske version for at forsætte på den internationale version. 

Ønsker du at forsætte til engelsk sporg?

Ja tak Nej tak

logo fix
 

Evision giver forspring til din B2C e-handelsløsning

Udfordringerne for b-t-c virksomheden er ofte anderledes end for b-t-b virksomheden. Flere og flere b-t-c virksomheder har i dag behov for e-handelsløsninger, der løfter en højere grad af kompleksitet end tidligere. B-t-c kunderne er troløse, prisbevidste og krævende. For at imødekomme denne udvikling kan en b-t-c løsning drage stor fordel af at kunne nogle af de samme ting, som b-t-b løsningen kan.

Sæsonvarer og partivarer skal hurtigt på nettet og især ved flere lagre og en eller flere butikker, skal der være overblik over varens tilgængelighed, så online kunden ikke skuffes.

Produktberigelse skal kunne foregå fra forskellige afdelinger, hurtigt og problemfrit og gerne som en forlængelse af eksisterende produktdata.

Hurtig test af nye markeder. Med minimum arbejde kan et nyt marked eller nyt land testes online.

MultiChannel/OmniChannel. Når kunden skal opleve sammenhæng mellem off-line og on-line, f.eks. varesortiment, kampagner, varens tilgængelighed, priser og evt. butikker kræver det solid ERP-integration.

Priser og lagerangivelser skal være præcise og ens angivet, uanset hvordan kunden kommer i kontakt med virksomheden.

Hvor er varen tilgængelig? Kunden skal kunne se, om en vare befinder sig det ene eller andet sted, hvis han vil hente den i butikken. Det kan tricke købet, at kunden kan hente varen samme dag på et centrallager eller i en butik.

Målrettede kampagner på baggrund af kundeprofil, online adfærd og tidligere køb. Jo bedre dine systemer taler sammen, jo større mulighed har du for at udnytte dine data til mersalg, gensalg og opsalg.

Evision E-commerce e-handelsplatform består af flere, fuldt integrerede komponenter, læs mere her:

    

Hjemmesiden bruger cookies. Ved fortsat at bruge vores hjemmeside accepterer du vores brug af cookies. Mere info