menu icon
 

Du forlader nu den danske version for at forsætte på den internationale version. 

Ønsker du at forsætte til engelsk sporg?

Ja tak Nej tak

logo fix
 

Den store guide til succesfuld B2B Ecommerce

Digitaliseringen har fuldstændigt forandret den måde, vi kan handle sammen på. Det har udløst et globalt paradigmeskift inden for B2B handel, hvor B2B Ecommerce oplever en eksplosiv vækst, da teknologien tilbyder kunderne helt nye og langt lettere måder at handle på. Hidtil har mange B2B virksomheder afvist Ecommerce, man har ment at salg skulle ske traditionelt gennem sælgere eller via ordremodtagelse. En analyse fra Forrester viser f.eks., at omsætningen fra B2B Ecommerce kommer til at stige med hele 45% fra 2015 –> 2020.

Den bedste vej til maksimering af salget er at kunne levere gode, præcise og målrettede personaliserede realtids kundeoplevelser, hvor f.eks. adgang til self-service/selvbetjening er en væsentlig nøgle til øget omsætning som giver:

  • 49% større gennemsnitlig indkøbskurv
  • 44% højere værdi af indkøbskurven
  • 43% flere loyale kunder, der kommer igen

I denne 26 siders guide får du en fuld gennemgang af alt, hvad du skal vide om, hvordan du får succes med B2B Ecommerce. Guiden er udviklet til både at kunne give inspiration til den erfarne bruger og til mindre B2B virksomheder, som ikke tidligere har anvendt B2B Ecommerce.

Guiden giver dig svaret på en række udfordringer - herunder:

  • Vi kan ikke optimere kundeoplevelsen I forhold til vores online marketingambitioner
  • Vi kan ikke personalisere brugeroplevelsen i vores nuværende løsning
  • Vi kan ikke tilbyde kunderne adgang til selvbetjening
  • Vi bruger meget tid på at håndtere fejl på e-ordrer, forkerte priser eller forkerte leveringstider
  • Vi er vokset ud af vores nuværende platform og mangler sammenhæng med andre it-systemer
  • Vi oplever uhensigtsmæssige processer/arbejdsrutiner, f.eks. manuelle procedurer, som er kilde til fejl
  • Vi har svært at få Ecommerce-platformen til at ”snakke” med andre systemer
  • Vi skal manuelt indtaste produktdata direkte fra producenten
  • Vi oplever en dårlig performance med lange svartider, så vi mister ordrer/får flere henvendelser i kundesupport
  • Vi synes, at det er dyrt at vedligeholde
  • Vi synes, at det er besværligt/langsommeligt at vedligeholde/få foretaget justeringer/tilpasninger/ændringer
  • Kunderne synes, at det er besværligt at handle hos os
  • Kunderne afbestiller eller afventer med at lægge ordrer, når de ikke kan få specifikke, bekræftede leveringstider, inden de bekræfter ordren.

Bestil guiden gratis og få svar på, hvordan du løser udfordringerne:

Hjemmesiden bruger cookies. Ved fortsat at bruge vores hjemmeside accepterer du vores brug af cookies. Mere info