I en verden med stigende konkurrence fra alle fronter har de fleste virksomheder fokus på 2 parametre som kan påvirke virksomhedens indtjening:

  • Virksomheden kan øge omsætningen ved at sælge mere.
  • Virksomheden kan reducere omkostningerne gennem en effektiv indkøbs- og forsyningskæde.

Hvis du indsætter de to parametre i en e-handelskontekst, kan du forenklet sige, at salget kan øges ved at forbedre konverteringsfrekvensen for e-handel-fronten, og at en omkostningsreduktion kan opnås ved at forbedre/automatisere leveringsprocesserne i den tilsluttede leveringssystem.

En CMS Front-end betyder større salg

I systemverdenen optimeres en webshops front mest effektivt ved at bruge et CMS-system til at præsentere data på en sådan måde, at kunderne køber mere og derved øger virksomhedens omsætning.

ERP-backend sikrer en optimal leveringsproces

Den mest optimale backend er et ERP-system, der allerede indeholder produktdata, kundedata og ordrehistorik. I nogle situationer sker fysisk levering som en direkte leverance fra et lager (drop-shipment), der styres af ERP systemets ordresystem.

 

Det tekniske design af evision e-handel opfylder ovenstående forretningskrav 100% og gør platformen unik. Styrken er, at du med enkle midler kan optimere både salg og levering (Lean-Supply chain), så du sælger mere og samtidig sparer omkostninger. Kort sagt, kan du med enkle midler forbedre din bundlinje.