Det får du med til prisen

Når du køber en evision ecommerce løsning, skal du ikke tænke på om du nu har fået alt med. Pakken er simpelthen komplet og med den, har du mulighed for at øge dit salg 24 timer 365 dage om året.

Du kommer hurtigt igang, da evision ecommerce anvender de data du allerede har i dit ERP-system som grundlag for de data der skal vises i din webshop. Du kan selvfølgelig tilføje ekstra tekster, ekstra billeder, PDF-dokumenter, Videoes,  you name it, så din webshop hurtigt vil fremstå som en seriøs salgskanal.

Du er ikke begrænset på nogen måde, og når du har succes kan din starterpakke udvides med alt den kapacitet du har behov for.

ERP-systems

Fuld PIM og OMS til Dynamics NAV/BC, C5 og Uniconta

Det har aldrig været nemmere at berige sine data med produktdata, som skal sikre at dine kunder har de nødvendige informationer for at kunne købe de rigtige produkter hos dig.  OMS delen (Order Management system) sikrer, at dine kunder kan følge med i din ordrebehandling, både af e-ordre og ordre der er oprettet direkte i salgsordremodulet. 

Komplet Umbraco baseret B2B/B2C e-handelsløsning

Dit salg er afhængig af hvor god din frontend er, set med en kundes øjne. Som en integreret del af evision ecommerce anvender vi Umbraco CMS. Umbraco CMS tilhører ligaen af CMS-systemer og er et af verdens mest voksende systemer. Med det værktøj kan du til enhver tid forbedre dit grafiske udtryk, navigation og tilføje sider med vigtige budskaber til dine kunder.

Du har ganske enkelt ingen begrænsninger og som appelsinen i turbanen, er Umbraco CMS open-source som du gratis kan anvende.

Evision ecommerce leveres med en komplet skabelon, som du frit kan anvende og ændre så webshoppen passer præcis til din virksomhed. Har du behov for assistance til videreudvikling er vores forhandlere til rådighed.

Integrator Management Studio

Komplet intelligent integrator

Bindeledet mellem ERP systemet og webshoppen er den intelligente integrator, som sikrer at data fra ERP-systemet øjeblikkeligt skubbes ud til webshoppen, så snart systemet detekterer at data er ændret. Systemet skubber kun ændringerne ud til webshoppen og belaster således hverken ERP-system eller virksomhedens internetlinie.

Integratoren sikrer også at e-ordre automatisk oprettes i ERP-systemet. Begrebet batchkørsler som skal opdatere data eksistere ikke - alle data i fronten opdateres øjeblikkeligt.  Den tekniske opbygning anvender ikke komplekse webservices som skal installeres og vedligeholdes hver gang ERP-systemet tilpasses.

Datasikkerheden er i top da kommunikationen ikke kræver åbne porte.

Netværk af dygtige forhandlere der kan hjælpe dig

Når du køber evision ecommerce, er du ikke alene, men har et netværk af certificerede forhandlere  som er parate til at hjælpe dig.

Find din partner på siden "Find din partner"

Du får 10 support henvendelser med pakken

Det er vigtigt for os at du kommer godt igang og du får derfor et klippekort med 10 gange 15 minuters gratis support med i pakken. Klippekortet er gældende i 4 uger efter at du har installeret pakken. Herefter gælder din partners almindelige servicevilkår.

For at få gratis support skal du oprette din opgave i evisions supportsystem, som du finder med linket  evision-ecommerce servicedesk

Hjemmesiden bruger cookies. Ved fortsat at bruge vores hjemmeside accepterer du vores brug af cookies. Læs mere