Hvad er fordelen ved at samle hele sit webshop system i en platform?

Hvad er fordelen ved at samle hele sit webshop system i en platform?

Bruger du mange forskellige systemer til at holde styr på din webshop og kan det være en tung opgave at redigere i? Så bør du overveje at investere i et system, hvor alle processerne ved dit webshop er samlet på et og samme sted. På den måde skal dine kollegaer kun sætte sig ind i et system, for at arbejdsprocesserne kan fungere optimalt. Det sparer dig for en masse oplæringstimer og du undgår arbejde, som er udført forgæves. Vi giver dig her et indblik i, hvilken forskel det gør for din forretning, at samle hele din webshop i det samme styresystem.

Få styr på den interne kommunikation

Oplever du misforståelser i virksomheden omkring hvad der skal gøres og hvornår? Bruger I meget tid på emails frem og tilbage for at opdatere alle om, hvordan alt forholder sig nu? Og endnu værre, oplever I situationer, hvor der ikke er overblik over, om alt er opdateret?

Så kan evision ecommerce fungere som dit effektive system til den interne kommunikation. Idet systemet er ERP-baseret bliver al data opdateret i realtime hver gang. Det vil sige at hvis du retter til i data et sted i systemet, vil dine kollegaer også kunne se dette. På den måde slipper I for at spørge hinanden hver gang, eller komme til at gå forbi hinanden med forkerte oplysninger. Slip for dobbeltarbejdet Laver du også en del manuelle indtastninger, for at holde alt ajour med hinanden? Det behøver du ikke længere. Med det ERP-baserede system bliver alle oplysninger opdateret i realtime, så når de først er skrevet ind i din ERP, bliver de også opdateret på dit frontend system. På den måde skal du ikke gentage dit content igen og igen, og kan spares for en masse timer med kedeligt dobbeltarbejde. Den opsparede tid vil kunne mærkes på jeres generelle arbejdsflow og der vil nu være mere tid til at koncentrere jer om jeres kompetencer, finde på nye tiltag og starte effektive marketing kampagner.

Skab et solidt overblik over din forretning

Endelig kan samlingen af al data på et sted give dit et helt unik overblik over din forretning. Systemet kan nemlig udregne diverse statistikker over dine kunder, dine salg og dine besøg. I tråd med disse besøg, kan din webshop også opdateres efter disse oplysninger. Dit mest solgte produkt kan for eksempel fremhæves automatisk, så din bestseller bliver en endnu større succes. Samtidig kan du lokke med andre produkter, dine kunder købte sammen med dette produkt, som ofte vil være i samme kategori. Denne form for funktioner er med til at skabe de eftertragtede mersalg.

Samtidig får du også overblik over, hvor det går godt på webshoppen, og hvor der er plads til forbedringer. Du vil blandt andet kunne se hvilke sider på hjemmesiden der er mest besøgte, og hvilke der er uberørte. Der er utroligt mange muligheder for at følge med i diverse analyser og statistikker i systemet. Alle disse tal er effektive til at skabe vækst i din forretning, og forhindre negative regnskaber.