Når du udbygger dit ERP system med evision ecommerce, giver du dine kunder en mere strømlinet kundeoplevelse. Du vil kunne tilpasse og designe din webshop præcis efter dit brand og dine kunders behov og vil samtidig opleve et utroligt brugervenligt system for dig som webshopejer.
ERP (Enterprise Resource Planning) systemer er den mest udbredte måde at opbygge systemer som webshops, økonomisystemer og andet, hvor brugeren skal interagere direkte med systemet og justere efter sine præferencer. Selv hvis du ikke er stødt på betegnelsen før, er der stor sandsynlighed for at du allerede bruger ERP til dele af din virksomhedsdrift, da ERP kan findes overalt i dag.
ERP er et utroligt effektivt system, idet det samler alle arbejdsprocesserne ved at drive en forretning eller webshop i et og samme system. På den måde holdes alle dele af forretningen altid ajour med hinanden, og alle medarbejdere er straks opdateret, når der opstår ændringer som kundekøb eller prisreguleringer. Alt i alt sparer det din virksomhed for utrolig meget tid og misforståelser, og du og dine medarbejdere skal kun oplæres og forholde sig til et system.
I din ERP samles al kundedata, produkter og øvrige informationer om din forretning. Idet alt dette er samlet i det samme system, kan al data let integreres ind i en ny webshop, selv suppleret med Evision’s mange funktioner, og intet skal indtastes på ny. Du slipper altså for dobbeltarbejdet og er sikker på at al data er 100% korrekt og opdateret.
Evision ecommerce systemet fyldes med al data fra ERP’en og du kan på den måde hente nøgletal fra ERP til statistik, budget og planlægning. Samtidig får du et solidt overblik og en unik forretningsmæssig indsigt, som for eksempel:
På den måde kan du justere din lagerbeholdning baseret på statistik og prognoser samt de bedst sælgende varer og altid være klar til at tage imod kunder og efterspørgsler. Derved sikrer du den korte leveringstid og bevarer den gode kunderelation, der får dem til at komme igen.
Med dit ERP system holder du styr på:
ERP systemet kan tilpasses din virksomheds behov for særlig funktionalitet. Det er et driftsystem, der følger med virksomhedens behov gennem glidende processer.
Når det kommer til at integrere evision ecommerce systemet med dit ERP, kan du bruge ERP’ens funktioner til at skabe effektiv handel. Robotten Evi fungerer her som din effektive sparringspartner og marketingmaskine til at gøre produkterne attraktive og relevante for den specifikke kundegruppe. På evision ecommerce systemet kan du tilpasse flere typer af samme webshop i systemet, hvor du tilpasser alt fra design, kundesortiment og endda sprog og valuta til din specifikke målgruppe. Det skaber en personaliseret webshop, hvor du rammer din målgruppe med specifikke kampagner og relevant indhold for den specifikke kundetype.
PIM står for Product Information Management og er et plugin, der kan integreres i din ERP og med evision ecommerce. Med PIM har du samtlig produktinformation og er mere fleksibel til at lave effektiv produktberigelse og kategoriopbygning. Du Får plads til mere tekst og tabeller, og kan dermed præsentere produktet på bedste vis. Med evision ecommerce oveni er du desuden sikret unik SEO på alle produkter, selv med identiske produkter på tværs af webshops.
Når du integrerer din ERP baserede webshop med evision ecommerce, får du flotte, strømlinede designs, som er utroligt fleksible og som kan tilpasses enhver kundegruppe.
Du kan både vælge et design på en skabelon eller selv skræddersy et personligt design der passer lige netop til dit brand og gør dit site genkendeligt af kunderne.
Der findes mange forskellige ERP systemer, til små som store virksomheder og vi understøtter alle de største og mest kvalitetssikrede systemer på markedet. Heriblandt Dynamics 365, Uniconta, C5 og AX.