Hvorfor gøre sin webshop 100% automatiseret?
Vi lever i automatiseringens tid. Alt skal gøres hurtigere og mere effektivt, og det er tid til at slippe for al dobbeltarbejdet. Nu har selv kommunerne taget automatisering til sig med softwarerobotter. På den måde får vi nemlig det hele gjort på den halve tid, og så er der plads til at udføre endnu flere projekter.
Nu hvor automatisering er så effektivt, skal du selvfølgelig også indtænke det i din webshop. Vi forklarer her hvad du får ud af at gøre din webshop automatiseret.
Så meget dobbeltarbejde sparer du med automatisering
At automatisere din webshop betyder at den bliver automatisk opdateret med korrekt data. Al data der eksisterer i dit ERP system bliver ført ud til dit CMS system i frontend og omvendt. På den måde skal der ikke indtastes den samme data to steder, for at sikre sig at det hele er ajour. Det hele sker nemlig automatisk. Hvor du før ville ændre på en produktside, når der var udsolgt eller få varer tilbage, bliver det nu opdateret automatisk. Samtidig bliver fragtomkostninger også automatisk udregnet for kunden.
Undgå fejl og forældede data
Er I også træt af taste- og regnefejl og er det svært altid at få hele ledelsen med på nye ændringer i systemet? Det kan være utroligt trættende hele tiden at skulle opdatere forældet data i dit CMS system, når der blot ændres nogle få detaljer i ERP systemet. Med vores integrerede løsning, bliver det hele opdateret i realtime, og alle beregninger bliver udført af en computer. På den måde er du sikker på fragtomkostninger, komplicerede indkøbskurve og specifikke rabatter altid er udregnet korrekt.
Effektiviser den interne kommunikation
Automatisering kan altså spare dine medarbejdere for både tid og kræfter, og gøre hele din forretning mere effektiv og hurtig løbende. Samtidig bliver den interne kommunikation blandt afdelinger virkelig optimeret. Takket være dit ERP system, har alle medarbejdere altid et overblik over lagerbeholdning og ved hvad der er kapacitet til. Men i stedet for selv at tjekke denne status, bliver data automatisk ført til CMS systemet i frontenden, hvor data netop skal benyttes, til at fortælle kunden om en vare er tilgængelig eller ej. Hele denne process med at spørge mellem afdelinger er på den måde sparet væk.
Skræddersyet webshop med få klik
Udover at kunne bruge evision ecommerce til at automatisere flere af processerne i din forretning, kan systemet også give dig automatiseret marketing. Det gøres ved at skræddersy webshoppen til flere forskellige målgrupper. På den måde fremhæves produkter med særlig interesse for målgruppen, og der kategoriseres efter bedste hensigt. Vi fortæller meget mere om at skræddersy webshoppen til forskellige målgrupper i næste uges blogindlæg.
Kom i gang med evision ecommerce i dag
Er du nysgerrig på hvordan evision ecommerce kan optimere din forretning og gøre din webshop mere brugervenlig og effektiv? Så kontakt os i dag og få en uforpligtende snak om, hvordan vores system kan tjene dig på bedste vis.